Vi har en Termix one varmeveksler, af den type uden isolering.
Vil gerne have tomgangs forbruget lidt ned, så rørene ind er isoleret osv.
Tomgangs forbruget ligger imellem 20 og 30 liter i timen, kunne det komme 5, 10 eller 15 liter ned i timen gjorde det ikke noget.
Men vandet er imellem 50 og 52 ved hanen, så det skal ikke længere ned i forhold til legionærer
Det er en 2003 Model..
Men i forhold til at isolere den, så har jeg prøvet at lave et låg til at komme ind over forfra. Men det giver så at sige nada, da den jo ikke passer helt som den skal.
Og man kan naturligvis ikke købe færdigt lavet isolering til den.. 😖
Spørgsmålet er så, hvad med PU skum..?
Er det noget der kan svare sig at gøre, ødelægger man den osv.?
Det er naturligvis med det men, at der ikke kommer skum på termostaten til at skrue op og ned..