Jeg vil lave en ny business!

Så nedenstående til salg og påtænker at oprette min egen afdeling af "LEG ET LIG"  


Go' Sommer


Murphy´s Lov: Alt der kan gå galt, vil gå galt, på det værst tænkelige tidspunkt.
Finagle´s Lov: Murphy was a F*cking optimist!!
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sig til hvis du mangler lig. Jeg har en fætter der arbejder på krematoriet og han sælger dem ud af bagdøren  

Bare kald mig BBB 
Man ser aldrig rust vogne til salg, det var ellers noget af en stationcar man kunne få 
Forhandleren her havde faktisk hele to "liggevogne" til salg i foråret

Murphy´s Lov: Alt der kan gå galt, vil gå galt, på det værst tænkelige tidspunkt.
Finagle´s Lov: Murphy was a F*cking optimist!!
Snake skrev den 22-07-2020 11:22:13

Så nedenstående til salg og påtænker at oprette min egen afdeling af "LEG ET LIG"  

Go' Sommer

 ideen med og kunne leje en bil til et lille flyttelæs eller hvis man skal flytte andet er fin nok, men du skal nok lige sætte dig ind i hvad regler er for denne udlejning og hvad der kræver.

vedr navnet"leg et lig" så ligger det for tæt på lej et lig da det vil være samme branche, der er regler for man ikke må kalde et firma noget der minder om andre, tag feks da jensens bøfhus fik en lille fiskemand ned med nakken da han brugte navnet jensens
@ jetdirect - det har Jensens Bøfhus vist osse fortrudt mange gange - karma kan være dyrt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis