Skæv vandhane

Fra småtingsafdelingen: Vand trænger ind under vandhanen og gør bordpladen blød. Når jeg strammer vandhanen, så bliver den skæv, som det ses på foto.

Jeg leder efter ideer til en god løsning.

Mvh
Martin
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal have funden en større underlagsskive, til vandhanen.
Giv den lidt fugemasse så der ikke trænger vand ind.
Du skal også have en skive på bagsiden, men er der plads nok, kan du bruge et stykke krydsfiner der.
Sådan en skive jeg tænker på, men ved ikke om den passer? L I N K

Vi prøver igen, i morgen --
Der skal godt nok noget af en skive til. Så vidt jeg kan se, er bordpladen ødelagt. Det ses til højre på billedet. 

fase
S. Fabrin skrev den 20-07-2020 15:40:13

Der skal godt nok noget af en skive til. Så vidt jeg kan se, er bordpladen ødelagt. Det ses til højre på billedet.

De findes i flere størrelser  

Vi prøver igen, i morgen --
Ja, det er jeg klar over, men bordpladen kan have taget mere skade en det, der er er synlig. det er op til trådstarteren at bedømme.

fase
Ud fra billedet kan det se ud som at bordpladen er blød/beskadiget i et par cm rundt om.
Jeg ville enten bytte vasken med en lidt dybere med indbygget hul til armatur,
eller erstatte det bløde med f.eks kemisk metal, og så silikone med en underlagsskive øverst
Hej - tusind tak for input, meget brugbart. Jeg har valgt at begynde med den ekstra skive, jeg tror, den kan klare det meste af opgaven. Jeg har også købt kemisk metal og vil forsøge at rense og udtørre hullet. Som man siger.

Igen - mange tak for hjælpen :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis