Hejsa
Jeg skal nedtage en gammel radiator, og ville blot lukke for ballofix på frem/retur, men da jeg fik kigget nærmere på dem, havde de intet greb/håndtag.
I stedet er der en lille stift/pal. Når jeg forsøger at dreje dem, begynder den ene at dryppe..
Jeg skal nok tage et billede, men kan nogen, ud fra denne beskrivelse mon hjælpe? Med, om jeg kan lukke dem?
Det går ikke stramt, at dreje dem..
Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)