Hvad adskiller etager ?

Ja et lidt "sjovt" spørgsmål.

I "min" etageejendom er der ikke emhætter som standard i køkkenet. Men min underbo elsker kartofler (at koge dem), så meget at vanddampen har givet fugtskader på hendes loft!.

Det mener hun så er min skyld som overbo!. Jeg leger nemlig swimmingpool - bare uden at have en pool! AKA jeg plasker bare vand ud over det hele. Bevares enhver kan komme til at spilde en kop vand, men så bliver det da også tørt op igen.

Tilbage til spørgsmålet: Er det overhovedet muligt at JEG er skyld i hendes "vandskade" på sit loft? Altså er etageadskillelser ikke bygget så solidt, at vand eller anden fugt umuligt kan trænge igennem ? Plastik dampspærre, 30 cm beton ?
Ja et lidt "sjovt" spørgsmål. I "min... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lol i er sjove. Gør da nogen forskel (udoverfarven) om det er vand, øl, kaffe, brun sovs eller urin jeg evt har spildt? Mener nu ikke at have spildt noget, i al fald ikke uden straks at tørre det op igen. *Derfor jeg mistænker hendes eget kartoffelkogeri, som årsag til hendes "vandskade".

Der er tale om trægulv, så teoretisk kan der vel godt sive lidt imellem samlingerne, men burde være meget lidt, og stoppet af etagedskillelsen selv?

Der et tale om et byggeri fra midten af 70´erne, men velholdt til moderne standard (fx lige fået nye badeværelser og delvist også køkkener... !
Når du nu selv har lavet et indlæg om en totalt tilsvinet lejlighed, med urinflasker og alt andet "lort" i lejligheden - så holder jeg med din underbo.. og ville anbefale boligforeningen at smide dig ud!
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis