Jeg har genanvendt den gamle radiator i min kælder, men jeg kan konstatere, at den ikke er effektiv nok til at opvarme et rum på knap 40kvm.
Der er planer om at montere varmegenvinding for at sikre konstant luftskifte i kælderen.
Hvad vil være bedste løsning for at sikre ekstra opvarmning i kælder samt frisk luft? Har tænkt på at få monteret luft/luft varmepumpe og en Duka One i hver ende af kælderen. Vil det medvirke til at få varmen fordelt, hvis de kører modsat hinanden? Eller skal der yderligere installeres decideret varmeflytning?
Der er yderligere 70kvm kælder, der skal opvarmes. Der er i skrivende stund ikke andre varmekilder i kælderen end de uisolerede varmrør, der løber under loftet.