Hvor mange penge skal jeg have?

Jeg er ung og drømmer om mit eget hus, men min bank siger nej,

Heller ikke bare et lille hus,

Jeg har snart sparet en del penge op, men de siger det er ikke nok, uden at sige hvad der så skal til!
Hvor mange penge tror i man skal have for at købe et lille hus ?

Altså når jeg ser bolig annonver står der tit mellem 25 og 50.000 i udbetaling, og det kan jeg også godt ligge "nu og her". Men hvad er det jeg overser?
Jeg er ung og drømmer om mit eget hus, men min... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Danske bank har et boligværktøj. Der kan man skrive sine indtægter og udgifter ind og så “loade” boliger til salg. Herefter regner værktøjet dit rådighedsbeløb og markerer det grønt hvis du bliver godkendt og rødt hvis huset er for dyrt. Beløbet kan også blive gult hvilket betyder du er tæt på!

Gaffatape, WD40 og en stor hammer!

fuerzzz1 skrev den 15-07-2020 05:51:27

Haha ok jeg skyder husplaner "til hjørnespark".

Er bare træt af at jeg løbende vedligeholder min lejlighed / forbedrer den, men den er dybest et ikke min.

Ja og RIP Låsby Svendsen ! gg

Nu er jeg ikke ekspert i ret meget omkring at sætte huse i stand, men jeg kan da godt slå et søm i hist og her, også selvom jeg har kræft !

 Og IGEN.. NEJ.. du forbedrer IKKE din lejlighed.. hvis bare lidt af det du skriver er sandt..?? Så har du for kort tid siden efterlyst rengøring efter tisflasker og lort i din lejlighed.. (det tror jeg faktisk er sandt) - så du forbedrer ikke en sk..

og hvorfor f.. skulle banken låne dig penge til endnu et kuldsejlet projekt?  Det koster mere at rydde i et hus, der er personligt ejet (medmindre det blot jævnes med jorden!), end i en lejlighed, hvor man heldigvis kan smide lejeren ud, hvis man opdager svineriet..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
  En ganske underholdende tråd, fuerzzz1 her holder kørende. Den er så grotesk, at jeg føler mig ganske meget underholdt af de bizarre påhit. Kræft, druk, forretter nødtørft på gulvet, kan ikke få afleveret tomme flasker endsige bære sin afføring ud, vil have hjælp til alm orden og rengøring, vil handle brugt bil med fortjeneste for øje, vil købe hus.
Hvad bliver det næste fantasiprojekt? Det bliver spændende!     

Med venlig hilsen
ktm

 

En Ubåd ?   jeg har hørt at Peter har en til salg - der er renere end Fuzzens lejlighed.. blot et par "pletter" her og der..  
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Er den ikke hugget op. Han skulle vist nok ikke bruge den mere.

fase
Det kunne faktisk være ret sejt at bo i en ubåd. Så man kunne sejle rundt i hele DK og besøge alle pigerne man møder på internettet - har næsten veninde i alle havne - dog ikke i Skagen, så kunne skære indover på Limfjorden gg.
Du kunne også sejle i den båd, du har liggende i Havnsø.

fase
Det er ikke min båd jo. Har ikke nøglerne til den !
Christian M skrev den 14-07-2020 22:25:48

 Ignorer ham, han er en troll. 

 Tror så ikke han er en troll i den traditionelle forstand... De går trods alt efter at lave rav i gaden fuldt bevidst. Her tror jeg mere at der er tale om at han, evt grundet et misbrug og/eller en diagnose af en art, ikke husker fra næse til mund og samtidig til tider er manisk. 

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis