Gulv i værksted

Jeg er ved at lave et værksted. Det er 4x2 meter og det er hævet 0,5 m. over jorden på pæle. Er der nogen i dette skønne forum der har en ide til et billigt gulv. Jeg har set 30 mm fyr gulvplanker til 169 pr. m2. Men jeg ved ikke rigtigt, da det jo ikke helt er den endelige pris, det skal jo også behandles. Der skal isoleres under gulvet. Der er 60 cm. imellem strøerne. Er der nogen der har erfaring med at købe brugt.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Der er ikke nogen problemer med at købe brugt, man skal bare kigge varene grundigt efter for skader og hvad der kan være. Men netop gulv planker kan være besværlige, de skal jo have fer og not der er rene og hele ellers kan du ikke samle plankerne når du skal lægge gulvet. Du skal også sikre dig at de passer sammen i fer og not, plankerne kan jo være fra forskellige huse/leverandører/savværker.

Prisen mener jeg er temmelig høj !! Jeg har netop set gulvplanker 25x150 A kvalitet til 99,- incl moms. Tilbudet er set i den blå avis. Men hvad med at vælge en 2. sortering det behøver ikke at være meget der er i synlig forskel, og til et værksted kan du sikkert leve med de små forskelle.
Jev ville også lakere gulvet når det var lagt så kan man lettere tøre maling og olie op hvis/når det går galt !!

Venligst Njord!!

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også