Vi var igang med at vaske og programmet stoppede midt i en vask, 90g. Vi har tømt maskinen for vand, forsøgt at trække stikket ud af stikkontakten og reset maskinen (om vi har gjort det rigtig ved vi ikke). Der kommer ingen fejl kode og maskine viser de samme symboler konstant. Se billede. Nogen der har nogle bud på en løsning?