Dørlås højre bagdør defekt på VW POLO 9N, årg. 2003

Centrallås har gennem længere tid kun lejlighedsvis virket på højre bagdør. For et par dage siden kunne låsen i døren ikke åbnes af centrallås og forblev lukket, hvilket er uheldigt, idet jeg af og til kører med to små børn på bagsædet. Centrallåsen virker uden problemer på øvrige døre.
Inden jeg selv begynder at aftage dørbeklædning m.v. vil jeg lige høre, om det er selve centrallåsen i døren, der skal udskiftes. En ny lås har en pris på omkring kr. 300.
På forhånd tak for hjælpen.
M.v.h.
Jørgen 

Jørgen
Centrallås har gennem længere tid kun... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har taget beklædningen af B-stolpen og prøvet at trække lidt i den gummislange med ledninger, der fører ind til højre bagdør, men uden noget resultat. Jeg har også flere steder set, at der sælges nye centrallåse til min bilmodel til godt 300 kr.
Desværre tror jeg ikke mine evner rækker til, at udskifte centrallåsen i døren, hvorfor de to børnestole flyttes over til vores nyere bil.

Jørgen
Mon ikke en perlegrus mekaniker kan klare den for dig, for et par 100 kr + en kasse øl. Det plejer at virke ;)
Hej.
"Undrer mig lidt over at der står "polo 9N FSI" Det er fordi der er søgt på min nr-plade det er en 9n fsi. Der er rigtigt at den blev ikke solgt i DK dengang. den er importeret fra Sverige. Jeg tror ikke at MIster Auto sælger brugte dele.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere