papir til laserprinter

Vi har en Brother laser printer hvor jeg oplevet at når man printer ud på genbrugs papir så er det ligsom at det der er printet kan krakelere af papiret efter et stykke tid, der skrives ud i 600dpi

har det noget med papiret og gøre, tromlen har 70% tilbage i sig.
eller er det pga vi bruger uoriginal, pulveret der er i toneren kommer vel fra samme fabrik som den originale ?

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan sagtens være papiret, der gør det.. og noget genbrugspapir slider også meget på printeren, og sætter støv og skidt i valser m.m. Jeg bruger en god kvalitet fra 4CC, efter råd fra printerleverandøren (og han sælger ikke papiret, men servicen - så det bør være et ærligt råd)  - det kan godt være at det koster mig et par hundrede kr. mere om året, men der er aldrig tummel med printeren og printkvaliteten
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
80 gr. papir er fint til de fleste opgaver, men genbrugspapir kan være et dårligt valg.

fase
der printes regneark og en del grafik har det noget og sige med valg af papir
ok tak, jeg vil se efter noget der ikke er genbrug næste gang der skal bestilles papir
Bestilles? Jeg køber printerpapir, når jeg alligevel er i Kvickly efter mælk og andet. 25-30 kr. for 500 ark.

fase
rigtig nok, den sidste kasse var faktisk fra bilka og det var den der var det her genbrug papir, at jeg skrev bestillet skal du se bort fra 
jeg bruger 4cc 100g - men det er fordi det er så lækkert  , og faktisk mange gange billigere end 80-90 grams, fordi der sælges mere af det..  (det er også sådan ved Grafical - 100g fra 76,05 og 90g fra102,38)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis