Klinker i garage

Hej

Skal til at have at klinker i vores nye garage. Meeen er lidt i tvivl om hvad vi gør i portåbningerne. Ligger man klinkeene helt ud til kanten?

-eller slutter de ved gummilisterne til portene? Hvis de skal dette hvad laver man på på det sidste stykke? Altså stykket i åbningen til portene.....

mvh Nuggi
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lægger en profil af rustfrit stål. Husk klinkerne skal være til tung belastning.

 

Du kan også pudse det sidste stykke op med fx Weber 280, det har jeg gjort i vores portåbning. Det holder godt og ser ud som nyt her to år efter. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Wezio skrev den 05-07-2020 09:00:43

Du kan også pudse det sidste stykke op med fx Weber 280, det har jeg gjort i vores portåbning. Det holder godt og ser ud som nyt her to år efter.

 Har du et billede af det?
Har nemlig selv lagt klinker i garagen for nyligt, og mangler en god form for afslutning 

Jeg brugte også Weber280 til at pudse soklen. Jeg havde ikke prøvet at pudse før, så finishen kunne helt sikkert blive markant bedre. Jeg har ihvertfald set murere gøre det pænere og hurtigere :o) Men det har holdt og der kan overhovedet ikke ses slidtage hvor bilen kører ind over. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak for svar. Tror vi forsøger os med Weber 280. Så er det spørgsmålet om vi selv prøver eller muren skal igang.....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis