Ujævne og grimme flisefuger - what to do?

Hej allesammen.

Vi har netop lavet badeværelse og lagt sildebensfliser på gulv og i bruseniche. Det er blevet super flot med fliserne, omend der er en smule niveauforskelle på fliserne nogle steder i brusenichen. Jeg mistænker dog disse niveauforskelle for at have kompliceret mit fugearbejde - ihvertfald er der nogle af fugerne der er utroligt grimme og ujævne (ikke revnede) i brusenichen, specielt omkring de steder hvor der også er lettere niveauforskelle mellem fliserne. Jeg synes at de grimmeste af fugerne bærer præg af at have for meget fugemasse og ikke for lidt. Derfor er mit spørgsmål: Hvad kan jeg gøre for at redde dette? Kan jeg med fordel kratte lidt af fugemassen af med en hobbykniv eller lign. der hvor jeg føler der er for meget? Eller er der et redskab man kan bruge til at "udglatte" fugerne lidt? Jeg vil helst ikke ud i at fræse alle fugerne op, da jeg er bange for at jeg faktisk ikke kan gøre det meget bedre, omend jeg skulle starte forfra - da jeg følte jeg var MEGET omhyggelig med at gøre det pænt første gang (forgæves åbenbart)

Gode råd modtages med kyshånd!

Mvh. Maria
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Billeder ville hjælpe en del 🙂

Mvh. Christian M
 

Vedhæftede filer:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis