vinkælder til ølloftÅ`?

Kunne ikke lige finde en jkatrgoried fdor den slags så hves er er en mere dækkende, men here goes.Ja det var volaptyk,
'
Men mit spøgsmål er - er vil tanke med hjvorfor ikke nu er i gang?
soigAt an så har sepereate "vendhaner", Altså en til varmt, vand , og så en til "fadøl"?" eller er det for dumt i sig selv - og hvorfor ?

Vedikke lifw om det skal vlew den fustage, i serie erller ejn 100o liters tank

Kunne ikke lige finde en jkatrgoried fdor den... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Øl i fustage er vist lidt dyrere end almindelig øl på flaske. Så det er nok i sig selv en skidt forretning. Men man kan da købe øl i 5 l dunke, det passer vist bedst i holdbarhed.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Inderst inde ? skræmmer tanken mig ! , men det er fordi jeg selv har en plan om der hvor jeg flytter hen så skal der være øl i vandhanen. en til koldt vandt, og en til fadøl gg, men så skal der jo være en "tank" er sted... gg

Ignorer ham. Det er vejen til succes i dette tilfælde. 

Mvh. Christian M
 

Der er nogen der tror på en form for paradis efter dette liv på jord. 800 jomfruer, evig fred og lykke eller noget andet. Hvis en fadøls hane er det bedste ved det næste liv så skal det sikkert nok være der. Jeg har i en periode boet meget tæt på sprit fabrikken i Ålborg. Der jokede vi da med at der skulle rørlægges i gaden så der var direkte forbindelse til en af tankene.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
årrh.. så fald dog i ølkælderen, og lad alle blive fri for Sex and the Losseplads..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis