vinkælder til ølloftÅ`?

Kunne ikke lige finde en jkatrgoried fdor den slags så hves er er en mere dækkende, men here goes.Ja det var volaptyk,
'
Men mit spøgsmål er - er vil tanke med hjvorfor ikke nu er i gang?
soigAt an så har sepereate "vendhaner", Altså en til varmt, vand , og så en til "fadøl"?" eller er det for dumt i sig selv - og hvorfor ?

Vedikke lifw om det skal vlew den fustage, i serie erller ejn 100o liters tank

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da noget rigtig mange har tænkt på, med privat fadølsanlæg. For at det skal give mening, skal der vist drikkes rigtig meget øl. Jeg ved ikke hvor længe øl kan holde sig i fustage, men vil tro at det "ret hurtigt" bliver for gammelt.
Rigtig fin ide, men helt urealistisk for langt de fleste.

Søren O
Shit man... Hva faen går der lige galt for dig? Shit du er mærkelig...

Mvh. Christian M
 

Iht. ordensreglerne skal vi "tale" ordentlig til hinanden - husk det.

Søren O
uldal skrev den 04-07-2020 13:37:57

Hold dig til dit bilprojekt og din sygdom....

 Og jolleprojektet - oprydningsprojektet - sex-projektet..- udluftningsprojektet  og..   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Natur skrev den 04-07-2020 14:26:21

 Og jolleprojektet - oprydningsprojektet - sex-projektet..- udluftningsprojektet  og..   

 Hvis det pisser Jer sådan af så lad da manden være, han genere da ik nogen. Man kan læse hans indlæg eller la være, der er jo ingen tvang. Der er da mange tråde jeg efter første indlæg ikke læse videre på fordi det ikke interessere mig.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
kovas skrev den 04-07-2020 16:02:48

 Hvis det pisser Jer sådan af så lad da manden være, han genere da ik nogen. Man kan læse hans indlæg eller la være, der er jo ingen tvang. Der er da mange tråde jeg efter første indlæg ikke læse videre på fordi det ikke interessere mig.

 Det kan da godt være at du har det sådan.. men jeg er ikke "født ligeglad" - og en xxxx(cencureret!!) som Fuzzen, der udgiver sig som syg, og alt mulig andet - det pisser mig af.. 


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg er skam heller ikke født ligeglad (formoder det er din påstand om mig) jeg synes bare ikke han genere nogen og man har ikke pligt til at ha en mening om andre som man kun kender her fra forummet. Der kan være mange nuancer som ikke kommer med, når man ikke kender folk personligt Lissom du tilsyneladende kender mig vældig dårligt.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
øhh var vist lidt fuld (læs meget) da jeg skrev det. Deraf en masse pladderbøvl-snak

Men spørgsmålet er det samme. HVad er bedst MHT fustager. På loftet er der koldt om vinteren, men som en sauna med bare lidt sol på ?
''
det hus jeg påtænker at købe har nemlig ingen kælder, så bør jeg måske som det første grave en ud så ?
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis