Værktøj, for godt til at være sandt

https://oodalo.tech/product/18-tool-combo-kit/?fbclid=IwAR0s0BK8JhZ-0zQATipPJtw0AZDsKrySZ8Lz6AL8gJTZQ2EwSW8W5ZT6s50
Gad vide hvad man får hvis man prøver at bestille? Et eller andet må man jo modtage?
Mvh.
Mikkel
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror du ikke det primært er et sted til at fiske kortoplysninger og andre brugbare data, til lidt identitets tyveri ?
Jeg handler kun i udlandet, hvis jeg kan bruge Pay-pal, så er risikoen minimal.


Vi prøver igen, i morgen --
Jeg syntes at det er meget de sætter op for at få data.. Massive reklamer på FB, hjemmeside og sådant.
Der må være flere penge i data end jeg troede.
(bare rolig jeg har ikke end overvejet at købe)
Mvh.
Mikkel

Så forleden på Ebay man kunne købe en sprit ny påhængsmotor, incl fragt for lige knap 199 dkk
Alt så faktisk tilforladeligt ud, en noname motor, men fin ser den da ud, men jeg købte nu ikke en.

Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
Jeg har et kort hos fintech banken revolut. Der har de en funktion med engangskort, dvs i app'en er der et kortnummer (inkl Cvv og udløbsdato) det fungerer helt som et normalt visa. Bortset fra at når jeg har fortaget 1 betaling på kortet så bliver det automatisk spærret og der dukker et nyt nummer op i app'en. På den måde er det noget mindre farligt at taste nummeret ind på skumle sider for de kan alligevel ikke bruge det udover det første køb man selv godkender 

Ask
Det lyder da virkelig smart AskH. Så kan man godt prøve lidt uden at være hunderæd.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis