Måtter til indendørs værksted (fyrtræsgulv)

Hej,  
Jeg vil gerne lave et mini indendørs værksted mest til hobby - kunne reparer ting. Det bliver nok ikke meget mere end lidt lodning, at save, bruge nedstryer evt lidt træarbejde. For at beskytte det bløde og lakerede fyrtræsguv, søger jeg efter en arbejdsmåtte jeg kan putte under arbejdsbordet og min ståplads som ikke suger alt savsmullet og støv til sig.
Har i nogle gode ideer? Selv har jeg overvejet denne arbejdsmåtte fra THansen

https://www.thansen.dk/vaerktoj/universalvaerktoj/arbejdsmaatte-eva-117x236x0-7-cm/n313506497/pn-241788155/
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til.
Jeg har nogle tilsvarende i mit værksted, og de fungerer fint.
Nu har jeg betongulv, så for mig handler det mere om at give fødderne noget mere behageligt at stå på, når man arbejder. 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hej Patrik, tak og tak for dit svar   :) 
Ja det go ide mht at gøre det rart når man står i længere tid. så tror jeg jeg køber sådan to underlag -  et  til under bordet og et til at stå på som nemt kan støvsuges / fejes for svasmuld.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der skulle stå Henrik ;) 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Helt ok... stavekontrollen har sit helt eget liv  

Det sjoveste jeg har set herinde, var en der kaldte mig for Prins Henrik...   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Man kunne også overveje gummigulv - meget slidstærkt og nemt at holde:
Gummigulv

Murphy´s Lov: Alt der kan gå galt, vil gå galt, på det værst tænkelige tidspunkt.
Finagle´s Lov: Murphy was a F*cking optimist!!
Annonce
Jeg har betongulv i mit værksted. Købte forsøgsvis en arbejdsmåtte ved T Hansen 117x236
Den måtte skulle lige bruge lidt tid til at "rette sig ud" men hvor er den da behagelig at stå på. Eneste ulempe: den er sort og en tabt skrue eller dims gemmer sig
Jeg ved ikke hvor længe måtten holder, skarpe genstande skærer selffølgelig hul
https://www.thansen.dk/vaerktoj/specialvaerktoj/bil-specialvaerktoj/hjaelpevaerktoj/arbejdsmaatte-eva-117x236x0-7-cm/n-698112331/pn-241788167/
Hans

 

Hanss skrev den 01-07-2020 22:21:30

Jeg har betongulv i mit værksted. Købte forsøgsvis en arbejdsmåtte ved T Hansen 117x236
Den måtte skulle lige bruge lidt tid til at "rette sig ud" men hvor er den da behagelig at stå på. Eneste ulempe: den er sort og en tabt skrue eller dims gemmer sig
Jeg ved ikke hvor længe måtten holder, skarpe genstande skærer selffølgelig hul
https://www.thansen.dk/vaerktoj/specialvaerktoj/bil-specialvaerktoj/hjaelpevaerktoj/arbejdsmaatte-eva-117x236x0-7-cm/n-698112331/pn-241788167/
Hans

 God pointe mht sorte skruer :) Den er heldigvis ikke for dyr så jeg kan starte med den og se hvordan det bliver. Var bunden af måtten blød eller ru? jeg har nemlig lakeret fyrtræsgulv og min erfaring siger mig at ru plader skær sig igennem lakken.  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Undersiden af måtten er blød og jævn


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis