Myrebekæmpelse

Hej,Jeg er ny husejer og har mange myrer i haven. De er også trængt ind i huset.

Jeg har prøvet EcoStyle myrespray, pulver og lokkedåser uden hjælp. Hvad skal man gøre? Please hjælp.
- ringe Skadedyrsbekæmpelse?
- bruge andet middel?
- lukke adgange?
- hvordan?

Jeg vil også betale nogen af jer hvis i kan løse det permanent 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan nok ikke udrydde myrerne helt..
Har god erfaring med denne her udendørs L I N K
Og denne her indendørs L I NK
Du kan finde det i de fleste byggemarkeder..

Vi prøver igen, i morgen --
Det gode gamle giftfrie middel , kartoffelmel og flormelis 50 / 50 blandes med lidt vand , lægges hvor myrerne bevæger sig , flormelis er lokkemidlet (sødt) myrerne slæber det hjem i boet som forråd og spiser det men kartoffelmelet sætter sig i de små myremaver som cement og myrerne dør . Det virker hver gang , det er ikke en her og nu løsning , det tager lidt tid.

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Jeg bruger også det produkt, som je_ns linker til: Baythion D til udvanding. Jeg vander én gang om året hele vejen rundt om huset, når myrerne viser sig indendørs første gang i foråret. Jeg rammer 10-15 cm op ad soklen og resten nede ved fliserne der støder op til soklen. Det er langt det mest effektive og har betydet, at vi stort set ikke ser myrer indendørs mere, selvom vi har MANGE tuer i haven + terrassen.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis