Vand på trampolin

Hej LDS

Jeg har det problem at når der hoppes på trampolinen løber vand fra kantbeskyttelsen og ind på trampolinen. Denne opsamler åbenbart regnvand/ dug.

Hvordan slipper jeg for dette?

Vi påtænker at købe et cover, men da vi i sommersæsonen også gerne vil have sikkerhedsnettet oppe, så er det ikke en holdbar løsning.

Jeg har overvejet at lave huller på underside af beskyttelseskanten, men tanken om, at den burde være designet til ikke at opsamle vand, afholder mig fra det.

Hvad er jeres erfaringer?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi plejer bare at give knægten en gammel klud med ud og hoppe og så tørrer han bare af når det begynder at løbe ind på “hoppeområdet” det er kun lige de første 5 minutter👍🏻
Byggemandbobber skrev den 23-06-2020 20:29:49

Vi plejer bare at give knægten en gammel klud med ud og hoppe og så tørrer han bare af når det begynder at løbe ind på “hoppeområdet” det er kun lige de første 5 minutter👍🏻

Jep det prøvede vi, men problemet var der stadig efter 3 timers brug :/ så den løsning er heller ikke optimal.

Hos os lader vi ungerne få våde tæer.
Unger elsker jo at hoppe i vandpytter. Er det ikke lidt det samme.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Det lyder som om at det er en generel udfordring. Jeg ville nyde at kunne ligge og slappe af på trampolinen, uden at vandet løber ind under en, det ødelægger lidt fornøjelsen 😊

Er der nogen som har forsøgt sig med ekstra imprægnering?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis