Græsarmering uden grus under

Jeg får brug for at køre bilen ind over græsplæne, for at få den i carport. Jeg ønsker ikke fliser, men har kigget på de hullede græsarmeringsplader. 

Jeg kan læse mig til at den rigtige løsning indebærer stabilgrus under græsarmeringspladerne.
Har nogen erfaring med blot at lægge græsarmeringsplader i græsplæne uden grus under?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har ikke erfaring med pladerne, men den almindelige sunde fornuft siger mig at der vil blive spor efter bilen over tid.
På byggepladser lægger man køreplader ud, og selv her bliver der spor, så jeg tror ikke du slipper for arbejdet...
Men du kan selvfølgelig bare fylde grus i sporene efterhånden som de opstår, så efter et årti eller to, er der fyldt op med grus der er kørt ordenligt fast  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg har en række i græsplænen, jeg har ikke stabilgrus under, de er ikke sunken noget af betydning, har kørt der ind med min 2.5 tons firmabil.
De græsarmering jeg har brugt er ret kraftige i det, og skulle de sætte sig lidt ses det ikke i græsplænen, på samme måde som hvis det var fliser.
Og der er ligesom et kryds i bunden i hver celle, i dem jeg har brugt.

Men det afhænger jo af hvor blød din undergrund er...

Det er sådan nogle jeg har L I N K


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis