Regler om bil uden kørekort

Hej LDS´ere !.
Jeg surfede lige lidt rundt på dba.dk, og så faldt jeg over en bil til en pris, at jeg bare måtte eje den, og den skulle ankomme i aften, når sælgeren har fri fra sit job.

Så langt så godt.

Jeg har ikke kørekort, og heller ikke en intention om at køre i den selv. Men den har diverse "skønhedsfejl" som jeg vil udbedre, syne den, og så sælge videre.

Men hvad gør man rent praktisk, den er med nummerplader, så de skal jo ejerskiftes, kan man gøre det online på mobilen? Eller skal man som i gamle dage på et fysisk motorkontor?

Og vil bilen i al fremtid så fremgå som "ejeren har ikke kørekort" i politiets AMPG, så den vil blive stoppet hver eneste gang en patrulje eller lign ser den køre ?
Hej LDS´ere !. Jeg surfede lige lidt rundt på... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en god plan for hvordan du tjener ( sparer ) penge på den bil.
Kør en tur i den ( uden kørekort ) Du bliver sikkert ikke taget, så nu har du allerede "sparet" ca. 5000 kr. hvis du overstiger de 50 km/ t og kører ca. 75 km/t og ikke bliver taget så er du vel oppe på en "besparelse" på 6500. i alt.
SE DET ER LETTE "luft" PENGE AT SPARE

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 22-06-2020 22:46:13

Natur. Underholdning skader aldrig.

 Det er ikke underholdning, når der det ene øjeblik skrives om mus i køkkenet (kunne være relevant) - sejlads i jolle omkring Danmark (kunne selvfølgelig også være relevant - bare ikke i sammenhæng med alle de andre skriverier)
- manglende mulighed for at kunne gøre rent - og så i samme øjeblik spørgsmål om en bil, der skal "hattelakeres" ..
- hvis man er så dårlig, at man ikke kan gå på potten, men pisser i en krukke - og lejligheden flyder med flasker (den tror jeg så 100% på) så er vi ude i så meget pis, at ingen indlæg overhovedet er relevante (og ikke sjove i min optik - beklager), og kun bidrager til "SUK - flere tåbelige indlæg"

Men nu har jeg så selv lavet et indlæg, der ikke bidrager med GDS-relevans..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Natur - jeg er helt enig, (du glemter lige den med dildoer og andet sexudstyr som flyder i lejligheden :-) )!
Man kan godt tage ímod piller man så alluigevel ikke spiser... fx Morfin
HAha kan godt lide det med køre 75 km/t, så sparer man jo endnu mere.

Nej men sygehuset sendte mig jo hjem med omkring 50 forskellige medikamenter, udover hudcremen, så bruger jeg ikke nogen af dem.

Jeg har kun brug for morfin på dårlige dage (måske 1 gang pr måned)
Annonce
Fjernet af moderator
(Årsag: Grimt sprog )
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Natur, dit sidste indlæg var LANGT over stregen og er blevet slettet.

Hele denne tråd startede med et reelt spørgsmål om hvorvidt man kan købe og istandsætte en bil. Den har taget en drejning, som er ærgerlig. Hvis vi holder os til ordensreglerne, så har trådstarter faktisk ikke gjort noget galt i denne tråd.

Det er fint nok at spørge til sammenhængen mellem udsagn i andre tråde og om man tror, at projektet er for stort for trådstarter. Men så stop dér og lad være med at blande personlige holdninger til sundhedsudgifter, helbred mv. ind i debatten.

Mvh. AllanE
Helt ok.. men sammenholdt med alle Fuzze's tråde, mener jeg faktisk hvad jeg skrev! Det hele er løgn og latin..
Nu sletter du selvfølgelig også dette.. men du burde nok have slettet nogle af Fuzzens tråde for "spam"!
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Helt fair, at du mener som du gør. Jeg læser også indlæggene og undrer mig da også. Men det ændrer ikke på, at denne tråd faktisk starter helt efter bogen med et relevant LDS-emne.

Mvh. AllanE
Jeg håber inderligt at dette ikke er en "Troll" som snyder sig til kræft emnet.Det tænker jeg ikke det er, ellers er det vanvittigt.
Jeg har lige fået barn nr. 2 i januar måned. og har en på 5 år også. 4 uger før mit andet barn skulle fødes konstanstaters min kone med hjernetumor fra den ene normale hverdag til en morgen hvor man troede at havde fået en blodprop, som ikke var tilfældet. Barn skulle ud før tid for at kunne rede mor med det samme. en 11 dages rutsjebanetur på Rigshospitalet i dette fuldkommende uvisse og nu tiden efter.

Det er hårdt for en pårørende at se sådan et "måske tilfælde" Når det er et helved at komme igennem....

Undskyld men jeg er en pårørende med 2 små børn med en mor/ kone med hjernetumor.


Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis