Moddat af gør det selv?

LDS+ere
Grundet svær lungesyndom (kræft) har jeg ikke være i stand til at få rydder i mit hjem i flere mdr.

Her ligner ærligt talt en svinesti.

Hvis jeg får et prof rengøringsfirma ud hvad tror i det så det koster?

Vi snakker alt fra fjerninge ad nok 1500 flasker og sådser, kolber med tis i, på ca 40 m2. . Rensing af toilet, motering af vandhande, og rens af denne (da det synes stoppet)

Hvis nogen vil byde ind sådan en VVS / rengørings opgave så bare sig til. JEg har ingen anelse om hvad normal pris på sådan noget er?
Lejligheden er ca 40 m2.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du tager 1 kvm. om dagen.
Alle tomme flasker i poser og kontakter elepanten.dk.
Hvis du har svær sygdom, så mon ikke du kunne kontakte kommunen og spørge om hjælp. Det kunne jo også være de kunne tilbyde hjælp med rengøring generelt hvis man befinder sig i en svær periode.
Ellers som larsen siger, små ting hver dag giver gode resultater og en prrsonlig succes ved at have gjort det selv.

Bare kald mig BBB 
Du skal nok have fat i et skadesservice firma, de er bedre rustet til den slags opgaver end et normalt rengøringsfirma.
De kan sikkert komme med et overslag, hvis du ringer eller sender dem en mail. 
og som allerede skrevet, kan kommunen hjælpe med rengøringshjælp hvis du er syg.

Det lyder heller ikke som det bedste indeklima, for en der er lungesyg. 

Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

Ok skadeservice ligefrem ?

Det er jo ikke fordi her har være ildebrand eller oversvømmelse - selvom det på visse punkter kunne ligne det ja GG.

Jo jeg er klar over at man kan få hjemmehjælp via kommunen, men jeg bryder mig ikke om tanken om fremmede i mit hjem.

Og slet ikke fra kommunen (den har ikke just det bedste ry), så det jeg er "ude efter", er en "hovedrengøring" fra top til bund, af nogen der kan kende forskel på skrald- og ikke skrald.

Jeg har fx prøvet engang hvor jeg lå på sygehuset, og så ville kommunen ordne mit hjem imens jeg lå der, fint jeg gav dem nøglen.

Da jeg så kom hjem havde de fjernet næsten alt, altså også min computer, mit køleskab og min sofa, og mikrobølgeovn, hvilket for mig hører under "IKKE-skrald". ...!

Nåå - nu mangler fuerzzz1 opmærksomhed igen!
Ja gode gamle fuerzz. En vaske ægte troll 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis