Tegning opbygning udhus 9x4m

Hej

Skal igang med at lave et udhus på 9x4 m. Findes der mon et sted, hvor man kan se tegninger af opbygning af et sådant lignende hus? Der er fundament støbt i beton som grundflade. Herover er planen at opbygge et træskelet, der skal isoleres, og tagdelen skal bestå af gitterspær med eternit. Til sidst beklædes huset med hardieplank. Er der nogen der tilfældigvis ligger inde med en opbygningstegning af et tilsvarende hus - ikke nødvendigvis på samme mål, men bare så jeg kan se, hvordan det kunne opbygges og hvilke dimensioner? På forhånd tak.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
STH skrev den 19-06-2020 18:45:40

Her er lidt insiration

Mvh Steen

Mange tak.  Der står alt er 25x100, - er det ikke i underkanten til skelettet?  
Jo der skulle have stået 50x100 = 45x95 reglar.
Jeg har lavet et cykel skur efter tegningen 3x3 m, jeg har beklædt det udvendigt med osb3 som stabiliserende konstruktion, og så aller yderst klink beklædning.
STH skrev den 20-06-2020 17:08:57

Jo der skulle have stået 50x100 = 45x95 reglar.
Jeg har lavet et cykel skur efter tegningen 3x3 m, jeg har beklædt det udvendigt med osb3 som stabiliserende konstruktion, og så aller yderst klink beklædning.

Super, tænker jeg skal lidt op i dimension måske 47x125mm, da der skal være en god isolering, men opbygningen er meget i den retning. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis