Tørrestativ med 95mm stolpe - hvor?

Har et tørrestativ som trænger til udskiftning. Mit problem er nu, at den forankring der er idag er lavet til 95mm stolper, men når jeg kigger div steder, så kan jeg kun finde stativer med 70mm stolper. Er der nogen der tilfældigvis ved, hvor man kan få et tørrestativ med trykimprægnerede stopler hvor dimensionen er 95x95mm?  Alternativ skal jeg igang med at lave det selv.

 

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du køber 70 eller 75 mm færdige stolper, skruer du blot “ekstra på” for neden. Et stykke brædt på 26

 

uldal skrev den 18-06-2020 08:58:25

Hvis du køber 70 eller 75 mm færdige stolper, skruer du blot “ekstra på” for neden. Et stykke brædt på 26

 

Ja, det er en mulighed, men kunne man finde et med den rigtige størrelse stolper, så vil det være at foretrække - også for syns skyld.  Det der står er et købt stativ med den dimension, så måske det findes et sted?? Alternativt så må jeg lave det selv, men det er nu nemmere, hvis det kan findes færdigt.

 

Denne side hedder altså også "lav-det selv"   

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Jens J. skrev den 18-06-2020 09:47:43

Denne side hedder altså også "lav-det selv"   

 Nej, gør den. Du må da virkelig undskylde jeg stillede et spørgsmål - det er åbenbart svært at få seriøse svar.. 


 

lab76 skrev den 18-06-2020 11:21:50

 Nej, gør den. Du må da virkelig undskylde jeg stillede et spørgsmål - det er åbenbart svært at få seriøse svar.. 

Beklager. Det var nu ikke ment på den måde.

Du må have en god dag alligevel hvad enten du laver det selv eller ej.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Annonce
Du har faktisk selv svaret. Ud og køb træ og gang i fuxsvansen. Den er hurtigt klaret.

 

uldal skrev den 18-06-2020 14:50:07

Du har faktisk selv svaret. Ud og køb træ og gang i fuxsvansen. Den er hurtigt klaret.

 JA, men det er IKKE det jeg spørger om.  Det der står er købt færdigt som samlesæt, da det blev sat op og har ikke pt tiden til at lave det selv.. DERFOR - nogen der ved, om man kan få et sådant samlesæt et sted, hvor stolperne har dimensionen 95x95??


 

Er der mon mulighed for et billede af det gamle stativ?
Mini Me skrev den 18-06-2020 15:44:10

Er der mon mulighed for et billede af det gamle stativ?

 Det har samme udseende som dem du eks kan købe i jem og fix, bare med en kraftigere stolpe.  https://www.jemogfix.dk/toerrestativ-udendoers/1141/9036480/


 

Den tid du har brugt på denne tråd kunne du have brugt på at lave dem selv.
Det ser rimelig simpelt ud - og vi er jo lav-det-selv folk her på siden   

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis