Tørrestativ med 95mm stolpe - hvor?

Har et tørrestativ som trænger til udskiftning. Mit problem er nu, at den forankring der er idag er lavet til 95mm stolper, men når jeg kigger div steder, så kan jeg kun finde stativer med 70mm stolper. Er der nogen der tilfældigvis ved, hvor man kan få et tørrestativ med trykimprægnerede stopler hvor dimensionen er 95x95mm?  Alternativ skal jeg igang med at lave det selv.

 

Har et tørrestativ som trænger til udskiftning.... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
lab76 skrev den 18-06-2020 21:42:40

 Det har samme udseende som dem du eks kan købe i jem og fix, bare med en kraftigere stolpe.  https://www.jemogfix.dk/toerrestativ-udendoers/1141/9036480/

 Du køber sættet fra Jem og Fusk og 2 to stolper i 95x95 som du lige giver en hurtig tur med excenter sliberen korn 120.

Dvs. du bruger så ikke de lodrette stolper fra Jem og Fusk men de 2 nye.
Så burde det passe

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jens J. skrev den 19-06-2020 11:43:33

Den tid du har brugt på denne tråd kunne du have brugt på at lave dem selv.
Det ser rimelig simpelt ud - og vi er jo lav-det-selv folk her på siden   

 Sikke klog du er. Du ved åbenbart hvad jeg har tid til og hvor jeg befinder mig pt. - kunne det tænkes at jeg ikke var hjemme  Tror bare vi stopper tråden her, du kan åbenbart ikke læse dansk og svare på et simpelt spørgsmål.  Har du ikke et svar på det der spørges om, så lad være med at skrive!!!!!


 

MLU skrev den 19-06-2020 11:58:37

 Du køber sættet fra Jem og Fusk og 2 to stolper i 95x95 som du lige giver en hurtig tur med excenter sliberen korn 120.

Dvs. du bruger så ikke de lodrette stolper fra Jem og Fusk men de 2 nye.
Så burde det passe

 Tak, ja, det er nok nemmest, for det laves sikkert ikke længere i den dimension. Må kigge på det engang i løbet af sommeren, har ikke tiden til det helt store pt.


 

lab76 skrev den 19-06-2020 11:59:36

 Sikke klog du er. Du ved åbenbart hvad jeg har tid til og hvor jeg befinder mig pt. - kunne det tænkes at jeg ikke var hjemme  Tror bare vi stopper tråden her, du kan åbenbart ikke læse dansk og svare på et simpelt spørgsmål.  Har du ikke et svar på det der spørges om, så lad være med at skrive!!!!!

 Slap dog af !!!

Rådet var jo netop at det nok var nemmest at lave dette simple projekt selv - og ja, jeg er både klog og kan læse dansk.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis