Hej Forum
Har lige haft elektrikeren på besøg. Han konstaterede at vores netspænding ligger lidt for højt på 243 V.
Når vi slog solcelleanlægget fra falder spændingen til 235V med det samme. Dvs den for høje spænding er forårsaget af solskinsvejret.
Er der noget man kan gøre ved dette. Kan man justere et solcelleanlæg ned eller andet? Om natten og i Januar må problemet selvsagt være væk...
I parantes bemærket, så oplever vi ikke problemer ud over at LED pærerne måske ikke holder helt så længe som der står på pakken.
Vh, Silas