Alfix vådrum lorteprodukt ?!

Kan det virkelig godt passe at deres 2k membran er så elendig at arbejde med og allerede efter omkring 1,5 time totalt umulig at arbejde med og størkner i spanden !  Der står på spanden at den kan forarbejdes i 2-3 timer! 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg mindes ikke det er et dårligt produkt. Det indeholder cement hvilket sætter sig hurtigere jo varmere det er så har du forsøgt at arbejde med det inden for de sidste par dagen hvor vi har haft højere temperaturer er det nok årsagen til du kun får halvanden time
Når det er så varmt som nu så vil arbejdstiden falde på langt de fleste produkter ligesom den stiger når det er koldt.

Et godt råd er at blande i mindre portioner så man kan nå at bruge dem. Især når der er tale om produkter man ikke kender og hvor man derfor ikke ved præcis hvordan de opfører sig og hvor lang tid påføring tager

Ask
Har snakket med afix og han forklarede også at varmen sænker den tid man kan arbejde med den. Men alligvel så meget at man kun kunne nå at bruge 2/3 havde jeg ikke ligr regnet med. Nå men var ude i bauhaus hvor jeg har købt 2 samlede pakker , fik pengene tilbage for begge og har så købt deres 1 k istedet for , det tænker jeg er bedere /nemmere og arbejde med her i varmen uden man når at gå helt amok :D 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis