Rækkehus revne over vindue

Vi overvejer at købe et rækkehus, der er flere ting der skal laves om. En af dem er måske udbredning af en revne som går langs et buevindue. Jeg ved ikke om det er noget der skal med det samme laves, med som vi kan se der er ingen revne udenfor, kun indenfor, og buen er ikke så højt, måske var mørtel for tør, og den forbinding mellem væg og materialer som er udfyldt ovenpå vindue er dårligt. En af mine venner sagde at der skal ny overligger.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det samme materiale over og under revnen. Hvis det er forskelige materialer, kan revnen skyldes, at materialerne ikke arbejder ens.

fase
Jeg tror også at det er forskellige materialer, rundt om buen har man udfyldt plads med et eller andet. vi har ikke endnu besluttet om vi vil købe det, men det er ikke så rart, at tænke på, at det er en stor skade, der vil koste meget. 
Det behøver bestemt ikke at være en stor dyr skade, men bed dog sælger om at udbedre skaden.

fase
Jeg tror det er revnet pudslag udenpå en trærem.

 

Jeg ville ikke bede sælger om at udbedre det, man ved aldrig om sælger så bare klasker polyfilla i uden at gøre noget ved det egentlige problem. Jeg ville udbede et prisoverslag for udbedring ved en håndværker, og så bede sælger om at give et afslag i prisen der dækker udbedring. Herefter ville jeg få det udbedret efter overtagelse, så jeg er 100% sikker på, at det er i orden. Forsikring, forsikring og atter forsikring!

Hellere leje end at bo på gaden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis