Vådrum udvendigt hjørne armering pugge 61 14-06-2020 19:46 Ja, hvordan gør jeg lige dette nemmest uden at skal ud og købe Præfabrikeret hjærnersynes jeg har søgt nettet tyndt og kan kun finde en måde at “folde” væven til en indvendig hjørne Det er til det ene hjørne ved cisterne og enkelt væg ved nichen 7 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Gregeren 5657 2830 14-06-2020 19:52 Udvendig hjørne laves ved at klippe strimlen halvvejs ind midt på, så den har en vinge ret ud på gulvet fra hver væg. Herpå smøres membran. Det manglende stykke på gulvet midt ud fra hjørnet dækkes af en strimmel som lægges fladt på gulvet og lige nøjagtigt strejfer væggen på hjørnet. Den lægges i den våde membran oven på den første strimmel. Herpå endnu et lag smøremembran.Det står i øvrigt i producentens manual...Husk i øvrigt at smøremembran på de store flader skal udlægges med 4mm tandspartel for at sikre den minimumstykkelse producenten foreskriver. Efter udlæg med tandspartel glattes den af så der ikke er tandmærker. Elektronikteknikeren
pugge Trådstarter 61 14-06-2020 19:58 Super, tak :) sidder med deres vejledning og der står absolut nul og niks om udvendigt hjørne 👎🏻
Gregeren 5657 2830 14-06-2020 20:06 Det var da underligt. Måske det er lip der har det stående. Det er i hvert fald metoden. Husk at strimlen på gulvet gerne må være så lang at den går ud på hver side af de underliggende vinger.God fornøjelse 👍 Elektronikteknikeren
pugge Trådstarter 61 14-06-2020 21:01 Har bare læst både lip og Alfix guides. Og kan bare slet intet finde , hvilket jeg synes er Ret underligt ! Er det nemt nok og få det snasket sammen når membranen kommer på ? For sidder ligr og klipper og tester, og der er det ret umedgørligt når det bare er båndet jeg bukker :)
Gregeren 5657 2830 14-06-2020 22:07 Ja det er let nok når man smører det på gulvet først. Elektronikteknikeren Annonce
pugge Trådstarter 61 14-06-2020 22:59 Super lige en anden ting,i bruseren har vvs monteret de her plastik dimser På koblingsdåser, går Dog ikke ud fra jeg Bare kan skrue dem ud uden det pisser ud med vand ? Eller har de ingen effekt ud over at være der skal jo helst gerne ha manchtter på og det yderste stykke er væstentlig tykkere end inde ved væggen... kunne evt også bare save dem over
Gregeren 5657 2830 15-06-2020 12:02 Dem skruer du blot ud nu.Det er kun beskyttelsesdæksler som sidder på under montage. Elektronikteknikeren