Byg nyt hus billigt ?? Hvordan ??

Hej vil hører om der er nogen der kender til evt en hjemmeside hvor der ligger tegninger over huse og materiale liste med priser.
Meget gerne dansk så så de opfylder de danske bygge krav

Det må meget gerne være træ huse eller container huse eller hvad der nu kan findes af spændende ting.

Har prøvet og Google efter det men uden held 🙂🙏
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvem skulle ville lægge det ud? Det har kostet summer at udarbejde. Der er ingen smutveje der.

 

uldal skrev den 12-06-2020 10:27:38

Hvem skulle ville lægge det ud? Det har kostet summer at udarbejde. Der er ingen smutveje der.

 Der findes tegninger på mange ting som har taget tid og lave og udregne så hvorfor ikke også på huse ? Og jeg nævnte heller ikke det skulle være gratis 😉

Hvis det ikke er gratis, reklamerer man nok med det...


 

Der er jo mange, mange forskellige måder at bygge et hus på. Både materiale valg, design, servitutter m.m.m.

Fortæl lidt om dit projekt. Er det et helårshus, fritidshus eller et hus til baghaven ?

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Hej Jens

Det er til helårsbeboelse
Men har også et projekt der på et tidspunkt skal igang med nogen campinghytter

Jeg vil gerne bygge i træ ihvertfald udvendigt
Drømmen er jo at bygge billigt og miljøbevidst men om det er muligt ved jeg ikke. :)
Prøv at tjekke https://start.friland.org/ ud.
Der var en hel række udsendelser på DR, hvor man fulgte nogle af deres byggerier.
Der blev brugt alternative materialer som muslingeskaller og halm som byggematerialer, og der var en fyr der hed Steen der gik meget op i at bygge gældfrit.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis