Knækket lejehus

Hej herinde er helt ny så bær over med hvis det er helt i vejret,
Jeg har købt mig en brugt havetraktor
Partner 12597
Med lyden: den har altid stået inde og klipper køre osv.. godt...

Ja det gjorde den så næsten så slet ik.. jo den køre da nu.. efter ny batteri.. og ja den klipper så slet ikke, da klippebord var tæret ved et af ophæng, så den smed remmen hele tide, havde jeg ikke set, da jeg er ny i denne verden, (vokset op med håndskubber)
Nu har jeg så har købt nyt klippe bord.. 1700.- med forsendelse godt og vel..
Nå nu det sjove.. jeg begynder at skille det hele af på det gamle bord for at flytte det over til det nye bord, og det går sådan set også godt...
Men nu er 2 af bolte knækket på lejehus ( knivleje, kniv adapter) mange navne har det jo...  (4 huls)
Okay jamen det var da æv.. har en ven som der siger det kan han lige bore ud / få ud. Og giver ham lejehus med,
Og det er så jer det sjove ligesom går af det..
Det ene hul ud af de 3 huller er intakte men det sidste er nu knækket af 😔
Mit spørgsmål til det er..

Kan man forsvarligt forsøge sig med at køre.. kun ved at spænde lejehus med brug af 3 huller eller er det helt definitiv for farligt...?

I så fald kan man lave noget ved det ?? Jeg ved bare ikke om jeg vil bruge omkring 800 yderligere på det hele for et nyt lejehus.. så står traktor mig i snart en ny pris.. 😳

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej og velkommen til..
Var det mig ville jeg spænde det med de 3 bolte, og det sidste ville jeg lave en spændeklamme.
Eller hvis du har den brækkede stump, så bare en stor spændskive, og gennemgående bolt med møtrik.

Tænkte spændeklammen sådan her, markeret med rødt skal være i et stykke, det sorte er en bolt. (lav en slids i spændeklammen, hvor forstærkningsribben på lejehuset er)

Vi prøver igen, i morgen --
Arghh super jamen det skal da helt sikker prøves ☺️☺️☺️☺️
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis