Mit afløb stopper - overtryk?

Problem:
- Mit afløb stopper til eller løber meget langsomt. Det gør at det begynder at lugte efter kort tid.

Hvad jeg har gjort:
- Komplet adskillelse af vandlås og hele systemet vist nedenfor. Alt er skilt ad og renset med spul og flaskebørste.
- Rør fra vandlås mod fedtbrønd er suget tør og spulet. Fin gennemgang og jeg fandt ikke de store propper
- Fra fedtbrønd og videre er der renset med 8 meterfjederrensning. Jeg fandt heller ikke her de store propper.

I kan se rør fra køkkenet og videre ud til fedtbrønden. Brønden har indløb fra køkkenet i bunden og længere oppe udløb. Øverst ligger den dejlige kage af "fedt og snask".

Når afløbet er stoppet, kommer der fuld gennemgang ved at løsne tilkoblingen i den røde cirkel. Så siver der luft ind i systemet og det drænes fuldstændig.

Opsamling
Det ligner ikke en prop, så jeg kan ikke rigtig se jeg får noget ud af at få en spulebil og og spule længere ude. Kan i se fejl i monteringen eller andet? Siger det jer noget, at der er gennemgang når jeg løsner den tilkobling der er markeret i den røde cirkel?

Andre tips til fejlsøgning?

På forhånd tak. 

Problem: - Mit afløb stopper til eller løber... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Som jeg husker det så er vandlåsen ud af brønden lissom en sandfangsbrønd. Sådan at udløbet sidder noget under overfladen. her kan fedt så samles og bundslam i bunden. vask udløb over niveau i brønden.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis