Isoleret container som skur

Hej LDS.
Jeg har fundet en billig isoleret container. Den er tidligere brugt af forsvaret til ophold/kontor i forbindelse med udsendelser.

Containeren er isoleret, med indvendig el, fire vinduer og med benzinfyr samt ser umiddelbart ud til at være i god stand. Den er dog ikke køn da den har været malet og trænger til en rengøring og afrensning.

Min plan er at bruge containeren som skur - er der nogle af jer der har erfaring med den slags?
Er der noget jeg skal være opmærksom på ifht. gældende lovgivning, da den skal stå på min matrikel uden at jeg kommer i karambolage med lovgivning (benzinfyret planlægger jeg ikke at bruge og evt. afmontere).
Jeg forestiller mig, at beklæde den udvendigt med fx. fibercement planker, da den skal stå i et villakvarter uden at vække mere opsigt end et normalt skur. 

Håber der er nogen der har prøvet noget lignende eller har godt input.

Mvh.
Nikolaj
Hej LDS. Jeg har fundet en billig isoleret... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du vil beklæde den udvendigt er du vel nødt til at svejse nogle beslag på ydersiden. det lyder både omstændeligt og som en dårlig ide at bore en masse huller. Ved svejsning så pas på at du ikke antænder den indvendigt  Afhængigt af hvad som der er isoleret med.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Man kan skrue liste på med selvskærende skruer, eller bore igennem liste med 4,2 mm bor og lave M 5 gevind.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Så har jeg fået en container stillet op i haven.
Inden jeg køber ind til beklædning har jeg et enkelt punkt som jeg er i tvivl om.

Der er 4 vinduer, men de er rundede. Er der nogen der har en ide om hvordan disse skal inddækkes?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også