Elsyn K1 fejl pga manglende tegning

Jeg har fået lavet et elsyn eller elrapport da vi skal sælge vores hus. I den forbindelse har vi fået en K1 ved vores “lav volts installations spots” da vi ikke har den påkrævede “oversigtstegning” ved eltavlen. 

Tegningen skal gerne i streg form vise vores spots, trafo og sikring af trafoen.

Jeg aner ikke hvordan sådan en tegning skal se ud er der nogen der kan henvise til et eksempel eller lign så jeg har noget at tage udgangspunkt i.

Vh
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo bare så man kan orientere sig om hvor de forskellige komponenter er i bygningen. Det skal bare være et rids som viser en cirka placering ect med et notat på

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Fiahgt skrev den 07-06-2020 10:18:31

Det er jo bare så man kan orientere sig om hvor de forskellige komponenter er i bygningen. Det skal bare være et rids som viser en cirka placering ect med et notat på

 Ikke helt. Jeg lavede en tegning som viste mit loft, gangbro, trafo og spots så man vidste hvor tingene var placeret i forhold til hinanden men det var ikke helt sådan det var tiltænkt fik jeg afvide.

Hvis der derfor var nogen som havde et eksempel eller lign så kunne jeg tage udgangspunkt i det
Vh

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis