50 kvm tilbygning - kvm pris?

Vi vil gerne lave en tilbygning på 50 kvm - ren stue, så ingen bad eller køkken.
Vi vil gerne lave så meget som muligt selv - så vi skal kun brug en til EL og støbe fundament, men materialerne skal self stadig betales. Den skal være med fladt tag. 
Vi regner med at bygge den i træ.
Andre der har erfaringer med ligende projekt? Og hvad deres tilbygning prismæssigt løb op i?😊

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg lavede engang en tilbygning på 83m2 til vores daværende træhus.
Forvent følgende: 1000-2000 kr. færdig m2 udgravning og støbning af fundament,
hvis du får en entreprenør til dette.
Alt efter materiale valg skal du forvente 3500-8000 kr. m2 for alt ovenover fundamentet.
Jeg fik en lokal bygningskonstruktør til at lave alle tegningerne som jeg brugte i forbindelse med ansøgningen om byggetilladelse, samt at jeg tog ned til min lokale Stark som ud fra tegningerne gav et tilbud på alt lige fra vægge, gulve, isolering, fodlister, tagrender, tag, ja alt undtagen el og vvs installationer :-) Tilbuddet fra Stark  for de 83m2 lød på ca. 250.000 kr. inkl. moms. Men uden søm og skruer - husk at medregne dette også :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis