Hej Alle,
Jeg skal igang med total renoverer vores hus og i den forbindelse har vi valgt at ville have en luft/vand varmepumpe.
Jeg har søgt og søgt og sendt og ringet til flere virksomheder omkring slut montering og idriftsættelse. Men alle tilbud ligger på mellem 35000 og 50000, for montering alene. Altså en estimeret montagetid på 41-61 timer
Jeg har på fornemmelsen at de lige giver prisen et nyk opad da, kunderne jo ofte modtager energi tillæg samt fradrag for håndværkere.
Men det har jeg ufattelig svært ved at accepterer.
Er der nogle herinde der kender en montør i Stor københavn/København som ikke er ude på at tage røven på kunderne.