Luft/Vand montering og idriftsættelse

Hej Alle,

Jeg skal igang med total renoverer vores hus og i den forbindelse har vi valgt at ville have en luft/vand varmepumpe.

Jeg har søgt og søgt og sendt og ringet til flere virksomheder omkring slut montering og idriftsættelse. Men alle tilbud ligger på mellem 35000 og 50000, for montering alene. Altså en estimeret montagetid på 41-61 timer
Jeg har på fornemmelsen at de lige giver prisen et nyk opad da, kunderne jo ofte modtager energi tillæg samt fradrag for håndværkere.

Men det har jeg ufattelig svært ved at accepterer.

Er der nogle herinde der kender en montør i Stor københavn/København som ikke er ude på at tage røven på kunderne.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er monteringsprisen jo ikke kun til arbejdstid men også alle de materialer der bruges til monteringen og nogen af dem er ikke helt billige.

Jeg ved intet om hvad sådan noget bør koste for en luft/vand varmepumpe men du skal ihvertfald huske at tage højde for alle elementerne.

Derudover så skal du også være klar over at der ligger en pæn risiko faktor i de priser fordi mange steder giver pris uden at have set de faktiske forhold.

Du kan jo evt få det lavet på regning, så har du selv risikoen 

Ask
Hej Ask,

Tak for svar og du har da ganske ret, der skal tages højde for smådele og kølevæske, men der ligger de alle typisk på 4-5000 kr oveni, hvilket lyder meget fair.

Så priserne er rene mandetimer.

Ingen af dem ønsker at lave det på regning, hvilket nok underbygger min tanke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis