Korrespondance afbryder som almindelig

Hej LDS

Jeg er i gang med at opsætte lamper i mit skur. De er opsatte og trukket installationskabler. Men jeg har fået fat i en korrespondance afbryder, jeg gerne vil have til at fungere som én almindelig afbryder, uden at køre korres

Som jeg ser det, er der 2 indgange og én ud. Hvordan får jeg den til at virke som en single afbryder? Har søgt og søgt

det er denne: https://progrossist.dk/produkt/opus-73-afbryder-korrespondance-ip44-lysegraa/

mvh.,
Brian
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har selv følge 0 og fase ind, hvor jeg gerne vil have 0 og fase ud på samme vis, blot med en afbryder imellem :-)
Først skal du være opmærksom på at du ikke må udføre dette arbejde selv....så er det sagt.

En korrespondance afbryder har en klemme der er rød, her montere du fase ledningen og ved siden af er der en sort klemme her montere du tændledningen til din lampe, så virker den som almindelig afbryder 
Du skal ikke have nul ledningen monteret i din afbryder, denne skal blot muffes sammen med den/de andre nul ledninger, hvis der er flere.

ud for din forklaring så tyder det ikke på at du har helt styr på el installationer, du burde nok kontakte en elektriker.

Vh.
hej imaster

tak for din forklaring!
Jeg går med en elektriker. Vi går med det sikre valg
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis