Installations kabel som lampeledning

Jeg vil gerne styre en væglampe via IHC wireless.

Til formålet havde jeg anskaffet mig en ihc wireless stikkontakt og fået den monteret på loftet. Fra lampen havde jeg fået trukket 3 x 1,5mm2 installations kabel. Jeg havde så monteret en stikprop på installations kablet og sluttet den sammen med stikkontakten på loftet.

Vi har netop afsluttet et el-eftersyn og elektrikkeren fortæller at det er no-go med stikpropper på kabel til fast installation. Han foreslog at jeg i stedet for en stikkontakt brugt et wireless lampeudtag.

Jeg glemte at spørge om jeg må tilslutte installations kabel, som lampeledning til lampeudtaget på loftet?

vh
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Note: Der var et problem med en løbsk firewall, som har blokeret visninger af denne tråd. Det er rettet nu, så tråden er synlig for alle.

Mvh. AllanE
AllanE skrev den 03-06-2020 10:19:12

Note: Der var et problem med en løbsk firewall, som har blokeret visninger af denne tråd. Det er rettet nu, så tråden er synlig for alle.

 Tak Allan


jeg prøvede et par gange og rettede efterfølgende emne-feltet så det var kortere og det virkede. Du kan derfor bare slette alle indlæg med samme emne som dette.

TIA
Ah ok. Fint at du fandt en vej. Jeg sletter den her.

Firewall-problemet skyldtes ordet "install" i "installationskabel"   Den opfattede det som et link til en system-funktion ... lige aggressivt nok   . Det er ændret nu, så det ikke giver problemer igen senere.


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis