Bygge i skumgummi - Hårdhed?

Materiale valg?

Dette er et hobby projekt til min køremaskine for selvmordskandidater: (EUC hedder det) Billede to viser og 3 viser det jeg vil lave. Den sort Rød pude koster det blege og så derfor må jeg lave det selv. Min prototype fungerer virkelig suverænt i skumgummi fra knæbeskyttere: Billede 1: På billede 4 vises en masse tape jeg ville gerne lave det i relativ hård skumgummi som billede 3, men hvilken hårdhed er det jeg skal købe ? Det skal kunne tåle lidt vand uden at falde fra hinanden. Væggene er en håndsbredde.

Jeg vil gerne have noget som kan sættes fast med velcro så der ikke samles vand under og jeg vil gerne undgå alt det der tape som i længden ikke tåler vand. En anden mulighed er at lime det på men jeg vil gerne kunne flytte lidt på "væggene" afhængig af støvler jeg har på. Ideer? Er det memory foam jeg er efter? Hårdheden på en Yoga blok" er for hård det gælder også om at beskytte hjulet når jeg crasher.

PS: Electric unicycle hedder maskinen og den kan køre 50 km/t. Det er let at lære og minder lidt om skiløb. Video her få dig et godt grin, manden er vild: https://www.youtube.com/watch?v=RAWJemIHCMo
Billede 1
Billede 2
Billede 3

Min løsning er baseret på tape - det er ikke godt nok.

Billede 4

.

Bornholm er et dejligt sted.
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis