Hej LDS
Vores gasfyr er begyndt at sige som et tågehorn - dog ikke lige så højt. Det kommer med varierende mellemrum, men flere gange dagligt, og ligeledes med varierende længde. Jeg har ikke lyst til at få lavet service på det førnæste fyringssæson, med mindre det selvfølgelig er uundgåeligt. Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?