Findes der en dåse eller en kasse der kan monteres plant på fliser?

Findes der en dåse jeg kan montere udenfor ? Jeg vil gerne montere en stikkontakt i den. 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det hedder et underlag ...............

Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......
Som sagt skal det være til belægningsfliser udenfor og jeg vil gerne kunne montere det plan med dem hvis du forstår. 

Hvis du tænker fliser som ligger på en terrasse eller lignende er det lidt mere bøvlet.
Du kan prøve at kikke efter camping/kajplads tavler, men de er alle over jord, da det er sindssygt svært at lave noget der er plant/nedsænket og samtidigt IP65 eller tættere.
Du kan under alle omstændigheder ikke montere en almindelig stikkontakt liggende, da du jo umuligt kan lave hullerne til benene tætte  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Det findes ikke da reglen er at en stikkontakt skal sidde mindst 5 cm over terræn/gulvhøjde. Men der findes gulv stikkontakt systemer til indendørs brug.
Jeg har da også set udstillings haller hvor der er lavet nogle brønde hvor man kan tage strøm, koble av udstyr til m.m.
De er så forbundne med f.eks. 110 mm kloakrør.
Det er så ikke morsomt hvis der optræder cirkus med elefanter. Det skal siges at når de pisser så er det rigtig mange liter, og hvor løber det hen. Ned i nærmeste stikkontakt brønd og videre til den næste o.s.v.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også