cyberc skrev den 27-05-2020 21:19:14
Jeg vil montere et brædt oven på hullet, altså set nede fra. I det brædt vil jeg bore ud med ø68 og så montere en dåse her trækker jeg kablerne ind. Til sidst vil jeg skrue et blænddæksel på.
Hvis jeg bare skruer et blænddæksel på så er det jo forsat ulovlig.
Det er rigtigt, at det stadig er ulovligt, men det har det været hele tiden. Jeg håbede, at der var en dåse over brættet, men det er der så ikke. Hvis du kan komme til at skære en ring med de to diametre kan du lime den op i hullet og sætte en dåse i den mindste diameter. Det vil se betydelig pænere ud end et stykke brædt neden under. Inden du laver noget, ville jeg undersøge, om kablerne kan nå, for kappen skal med ind i dåsen, ellers er det stadig ulovligt, og så er du lige vidt.