Konfiguration af induktions kogeplade IND600HP

Hej

Jeg har installeret en induktions kogeplade af modellen IND600HP, men har ikke en manual. Den er vist nok af mærket ecotronic. 

Fejlkode E4 vises ved to af pladerne og jeg har Googles mig frem til at det formentlig betyder at kogeplade skal konfigureres.

Uden manual er det svært. Er der nogen der ved hvordan man gør eller ligger inde med en manual til kogeplade (jeg har søgt på Google man kan ikke finde en til den præcise plade)

Hilsen Lærke 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Konfigurere en kogeplade? Kan du henvise til den side, hvor det står, at kogepladen skal konfigureres?

fase
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.witt.dk/var/plain/storage/original/application/8955b73bcfedf7e03d618440f60bf6f2.pdf&ved=2ahUKEwj4xouw5NPpAhWqNOwKHaLmA0UQFjAAegQIBhAB&usg=AOvVaw0r_9pBwq_k1jXQMLkv0O2v

Dette er en manual der kommer frem når jeg søger, det er dog ikke den præcise kogeplade og knapperne er derfor forskellige. På side 12 står der om fejlmelding e4 

Dette er sakset fra Nettoparts, måske det var en mulighed.

Hvis brugsanvisningen til dit Ecotronic produkt er bortkommet, vil du ofte kunne finde en ny brugsanvisning på nettet eller ved at kontakte producenten. Du kan som regel bestille din nye Ecotronic brugsanvisning hos producent Witt Hvidevarer på telefon 70252323.

Mvh Steen
Ohøj...har du fundet en manual ???? jeg har nøjagtig samme problem..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har desværre ikke fundet en løsning, to plader virker, de andre to melder E4. Der er ingen oplysninger om E4 fejl i manualen. 
Men er din induktionskogeplade ny? For min er ret gammel, og tænkte om det skulle udskiftes helt. Læste mig frem til det her ved eks fejlkode E4:
Forekommer der en E3, E4 eller E5 fejl er der tale om overophedning af kogezonen. Her skal du lade kogezonen og komfuret køle af. Dette problem opstår ofte, når en gryde eller stegepande efterlades på en tændt kogezone.

Men har jeg bare gjort, og intet er sket    Skriv endelig, hvis du finder en løsning!
Jeg håber også nogen kan finde en løsning. Pludselig sprang en sikring. Så fik jeg Error 47. Skiftede sikring så fik jeg E5 på begge til venstre
Model Witt Wif100 fra ca 2014
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis