Vådrums sikring

Har siddet og kigget på vådzoner mht vådrums sikring , og der ser jeg at hvis bruseren er i et Hjørne af rummet Skal Der sikres 50 cm ud over

er der faste vægge på min 25 cmdet nok at vådrums sikre inde i nichen Og endestykket på væggen

Jeg har så lavet en Niche, hvor de ikke viser et eksempel. Spørgsmål er så er det nødvendigt at jeg vådrums sikre på væggen 50 cm ud på væggen ved vinduet ? Bruseren kommer på samme væg . Eller er det nok at vådrums sikre til kanten af nichen (der kommer en glasdør i)

hvis jeg skal Vådrums sikre 50cm ud på væggen. Er det så før eller efter jeg har vandskuret væggene ? Hvis det er efter, vil man vel kunne se laget af vådrums sikring ? Væggene skal efterfølgende bare males

Et helt andet spørgsmål, så har jeg de gule vægge der er gasbeton , det er som om at det er et tyndt puds/maling/spartel lag nogen der kan fortælle hvad det er man evt har brugt og om jeg kan smide fliser på det og være sikker på det holder :D Eller om jeg skal til at skrabe lortet af .. virker til at sidde godt fast med mindre det daskes med en hammer
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også