LED til akvariearmatur FoXX 636 7790 25-05-2020 11:00 Ville i "turde" sætte 230v LED bånd I et akvariearmatur?IP 6/7Produktet er dobbelt isoleret og godkendt til brug på f. eks. byggepladser.Edit: Der er ikke dækglas på akvariet, så der er konstant fugtigt.LEDMvh.Mikkel 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Neubert 1208 8530 25-05-2020 13:19 ja, jeg har ikke selv brugt 230v bånd, men har i flere akvarier haft strømforsygningen siddende i låget uden problemer. Mvh MartinCand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
FoXX Trådstarter 636 7790 25-05-2020 16:53 Det lyder virkelig godt.. Det koster en brøkdel af 12v LED, og man slipper for driveren. Alt bliver selvfølgelig samlet med krympeflex og lim.Mvh. Mikkel
Neubert 1208 8530 25-05-2020 17:17 ¨så skal det nok fungere uden problemer Mvh MartinCand alt. med speciale i det jeg finder spændende.