Dewalt kombisav slår hpfi

Hej. Min dewalt 743N slår Hpfi relæet Fra . Prøvet den i flere kontakter .. nogen der har prøvet det før og kender en løsning eller hvordan jeg starter ..
Saven er kombisav med gearing og bordrundsav på den anden side..
Nogen forslag ? 
Mvh Chris 
 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis saven har fået fugt, så stil den tørt i nogle dage..
Har du et stik med jord du bruger til saven.


Vi prøver igen, i morgen --
Hej tak for jeres svar. Min bror som er den der brugte den sidst sagde at skulle have lidt hjælp til at komme igang da han brugte den sidst..
seer skrev den 25-05-2020 18:30:16

Hej tak for jeres svar. Min bror som er den der brugte den sidst sagde at skulle have lidt hjælp til at komme igang da han brugte den sidst..

 Det der kunne tyde på, at kondensatoren på motoren (en aflang ting) er defekt. 


Med venlig hilsen

Anders

Havde det engang med en 400v kompressor der var det vistnok motorværnet. ( den brummede kun og kørte ikke). 
Annonce
Når du oplyser, at motoren skal have lidt hjælp for at komme i gang, tyder det på at motoren er brændt af. Det vil næppe kunne betale sig at reparere den. En præcis diagnose kræver en måling af viklingerne.

fase
Ok tak for svar indtil nu. Jeg må lige se om der kommer flere svar. Nu kører saven slet ikke men “springer blot sikringer “ . 
Hvis motoren sprænger sikringer, er jeg næsten 100% sikker på at den er brændt af.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis