Kort Toilet.

Kort Toilet.
Det kan være at det er mig som er en tumpe, men jeg har et meget lille gæstetoilet.
Og jeg kunne godt bruge lidt mere plads FORAN toilettet.
Jeg har så set på korte toiletter og jeg kan ikke rigtigt forstå tegningerne af disse, det ser ud til at det med kort betyder, at toilettet kun er kort bagud når man ser fra faldstammen.
Er det korrekt, findes der korte toiletter hvor at de er korte fra faldstammen og fremad?
Og hvis de findes så må i gerne informere om mærke og model.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Stort set alle toiletter har en dybde på ca. 65 cm sådan + - 2-3 cm og det er hvadenten det er væghængt eller traditionelle gulvtoiletter. Så der er ikke meget forskel på modellerne
mfrost skrev den 23-05-2020 14:06:46

Stort set alle toiletter har en dybde på ca. 65 cm sådan + - 2-3 cm og det er hvadenten det er væghængt eller traditionelle gulvtoiletter. Så der er ikke meget forskel på modellerne

Det passer jo så ikke !

Alle de toiletter som man kan købe i Bauhaus, Silvan osv. ja de bliver kun lagerført i 650 millimeter, men de korte modeller som fx. de korte Ilfø modeller de er jo kun 605 millimeter.

Så jeg gentager lige mit spørgsmål, er der nogen som har kendskab til korte modeller hvor der er kortere foran cisternen, eller er en kort model kun at forstå, som at de er korte på bagsiden, set fra tilslutningen af cisternen, pga af de er udstyret med en smallere cisterne.
Og så vil jeg da lige sige at 3 cm. mere foran toilettet, det vil da også vil betyde noget for mig.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis