Gulvvarme

Hej,

Jeg har 4 rum med nedstøbt gulv varme under klinker. I de 2 mindre rum er varmen fra gulvet mere intens end de andre.

Er der nogen her der ved hvad det kan skyldes (har læst det evt. kan være noget med trykket, men er ikke den helt store haj på området) og om det er muligt fixe problemet.

På forhånd tak
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne godt være manglende indregulering af slangelængder på fordelerrøret. 

 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Epoxymanden skrev den 22-05-2020 23:28:22

Det kunne godt være manglende indregulering af slangelængder på fordelerrøret.

Det lyder sandsynligt, så ved at lukke delvist for ventilerer til de mindre rum burde trykket udlignes bedre?

Ja.

 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også