Fuge i inderhjørner

Hej
Er i gang med at få lavet badeværelse og mureren har finpudset alle vægge og forslog jeg fugede alle inderhjørner, så det gjorde jeg. Det ligner så lort når de males over (nok pga mine fuge skills)
Så hvordan laver man hjørner pæne igen, kan man fjerne fuger på en smart/nem måde så man ikke får kradset et hul i pudset så det bliver endnu værre (er en hybr

eller kan man spartle noget ovenpå?

p /p
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er selv igang med at renovere hele vores hus hvor der er blevet fuget mange hundrede meter. Jeg har inviteret i en fuge fixer, som kan købes til 50kr i Jem og fix. Den er sku god til amatør fugeren. Med den kan du både lave pæne rene fuger, samt kradse fugen ud med. Og med hjørner oppe ved loftet, der må du bare gøre det stille og roligt. Husk at dyppe den eller fingeren i en gang vand med sulfo, da det gør at det ikke klistre og trækker grimme spor i fugemassen.
Hvorfor skal du fuge på finpuds? Pga revner i samlingerne over tid? 

Mvh. Christian M

Ja
Var hvad mureren anbefalede

p /p
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også