Kommentarer til projekt: Nyt badeværelse 2019

Her samles kommentarer til projektet: Nyt badeværelse 2019

Kommentarer vises både her og på projektet.
26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ser sgu godt ud. Hvad er målene på brusekabinen? :D

 

Det ser flot ud, men du skal lige have fat i din elektriker, da der ikke må indmures kabler uden yderkappe. Kappen skal følge med helt ind i dåsen, så det giver anmærkning på elrapporten. 
Hvilke spots har du brugt til dine sæbe hylder?

Vådrumsmembran påføres sikrest med 4mm tandspartel, da man så er sikker på at møde kravet om mindst 1mm lagtykkelse for at kravet til mk godkendelsen er opfyldt.

Elektronikteknikeren
Jeg lavede nyt badeværelse sidste år, og lavede i den forbindelse en sæbehylde i væggen, som du har lavet.

Dét bliver du glad for. Det er lidt omstændigt og nok lidt dyre, men resultatet er så godt

Mvh. Christian M
 

Det ser godt ud. Når det så er sagt, kan jeg ikke dy mig for at knytte en kommentar til din selvgjorte elinstallation. Den får du ikke topkarakter for. Som der tidligere er gjort opmærksom på, skal kappen føres med ind i dåsen/underlaget. Det kan du ikke lave om på nu. Forhåbentlig er dine installationer til vand og afløb ikke af samme skuffe. Desuden er der en anden ting, jeg ikke forstår, nemlig at du har lavet hylden til tørretumbler ved at lægge den af på vinkelbeslag i stedet at bygge hylden ind i muren. Er du ikke nervøs for at de små rystelser kan få beslagene til at sidde løse? Jeg håber at I må blive glade for jeres ny badeværelse.  

fase
Annonce
Det er virkelig flot badeværelse. Stort arbejde, som jeg godt kan forstå at du er tilfreds med.

Jeg forstår ikke helt hvordan afløbet i bruseren virker. Du skriver "unidrain custom line". Er det lavet til, at man klæber sin flise på, så det matcher resten? Og så løber vandet bare ned mellem "fugerne"?

Mvh. AllanE
Hej Allan.

Beklager det sene svar. Måske er det ikke relevant længere, men ja man klæber fliserne fast til en skinne, så det ser ud til at vandet løber ned imellem fugerne! :-)
Og mange tak for dine ord.. :-)
S. Fabrin skrev den 21-05-2020 10:13:21

Det ser godt ud. Når det så er sagt, kan jeg ikke dy mig for at knytte en kommentar til din selvgjorte elinstallation. Den får du ikke topkarakter for. Som der tidligere er gjort opmærksom på, skal kappen føres med ind i dåsen/underlaget. Det kan du ikke lave om på nu. Forhåbentlig er dine installationer til vand og afløb ikke af samme skuffe. Desuden er der en anden ting, jeg ikke forstår, nemlig at du har lavet hylden til tørretumbler ved at lægge den af på vinkelbeslag i stedet at bygge hylden ind i muren. Er du ikke nervøs for at de små rystelser kan få beslagene til at sidde løse? Jeg håber at I må blive glade for jeres ny badeværelse.  

 Hej S. Fabrin.


Tak for din besked.

Mht. beslagene i vaskesøjlen så er jeg ikke nervøs for at de ryster sig løs. Jeg har lagt dem ind i multipladen og skruet dem godt fast.
bibihest skrev den 19-05-2020 15:28:53

Ser sgu godt ud. Hvad er målene på brusekabinen? :D

 Målene er 90x120 cm.. dejlig stort :-)

Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis